Tyrimai

Vartotojo pasirinkimas pirkti

10   (1 atsiliepimai)
Vartotojo pasirinkimas pirkti 1 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 2 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 3 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 4 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 5 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 6 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 7 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 8 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 9 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 10 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 11 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 12 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 13 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 14 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 15 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 16 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 17 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 18 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 19 puslapis
Vartotojo pasirinkimas pirkti 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Vartotojo pasirinkimas pirkti ar nepirkti prekę yra glaudžiai susijęs su daugybe veiksnių, priklausančių nuo vartotojo savybių bei išorinių veiksmų kurie įtakoja pirkimo procesą, todėl norint išsiaiškinti, kokią prekę vartotojas pasirinks ir nusipirks, būtina ištirti vartotojo elgseną.
Pirkėjo elgsena yra galutinių vartotojų - asmenų ir namų ūkių elgsena perkant prekes bei pa­slaugas asmeniniam vartojimui. Visi šie galutiniai vartotojai - tai vartotojų rin­ka.. Tai, kaip šie skirtingi vartotojai pasirenka įvairius produktus, priklauso nuo daugybės veiksnių.
Vartotojų pirkimus stipriai veikia kultūriniai, socialiniai, asmeniniai ir psicholo­giniai veiksniai. Daugeliu atveju rinkodarininkai šių veiks­nių negali kontroliuoti, bet jie turi į juos atsižvelgti.
1pav. Veiksniai turintys įtakos pirkėjo elgsenai [1, p.208].
Kultūriniai veiksniai daro didžiausią įtaką pirkėjo elgsenai. Pardavėjai turi suvokti pirkėjo kultūros, subkultūros ir socialinės klasės svarbą.
Kultūra
Kultūra daro didžiausią įtaką individo poreikiams bei elgsenai. Augdamas visuomenėje, vaikas perima pagrindines vertybes, suvokimą, poreikius bei elgesio normas iš savo šeimos ir kitų socialinių institucijų.
Rinkodarininkai visada stengiasi išsiaiškinti kultūrines permainas, kad sužinotų, kokių produktų norėtų įsigyti vartotojai. Pavyzdžiui, didesnis rūpinimasis sveikata ir sportine forma sudarė sąlygas sporto įrangos bei drabužių, nekalorin­go ir natūralesnio maisto, sveikatos ir sporto paslaugų pramonei kilti. Žmonėms atsisakius oficialių kostiumų ir ėmus vilkėti kasdienius drabužius, sumažėjo pardavimai bei kainos tokių mažmenininkų, kaip Austin Reed ir Mosg Bros, kurių vardai yra tapę uniforminės aprangos sinonimais. Dėl išaugusio troškimo (turėti daugiau laisvo laiko padidėjo prekių ir paslaugų, lengvinančių buities darbus, pavyzdžiui, mikrobangų krosnelių ir greito maisto, paklausa. Vartotojai visame pasaulyje vis labiau rūpinasi sveika mityba, tačiau juos taip pat pradeda varginti vaikščiojimas po parduotuves ir maisto ruošimas savo šeimai. Futurologai spėja, kad maisto ruošimas daugelyje šeimų taps retenybe, o namai be virtuvių bus pat įprasti, kaip namai be židinių. Rūpinimasis tvaria aplinka veikia pirkimo elgseną per įvairius įstatymus ir paklausą prekių, mažiau teršiančių aplinką.
Kultūra - Visuma pagrindinių vertybių, suvokimo, troškimų, poreikių ir elgesio normų, kuriuos visuomenės narys perima iš šei­mos ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 12006 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. TEORINĖ DALIS 3
  • 1.1. Pirkėjo elgsena 3
  • Vartojimo prekių pirkimo procesas 16
  • 1.2. Pasirinkimo kriterijų pavyzdžiai 18
  • 1.2.1. Durų pasirinkimo kriterijai 18
  • 1.2.2. Siurblio pasirinkimo kriterijai 19
  • 1.2.3. Grandininio pjūklo pasitinkimo kriterijai 20
  • 1.2.4 Stogo dangos pasirinkimo kriterijai 21
  • 1.2.5. Elektronikos komponentų pasirinkimo kriterijai 22
  • 1.2.6. Būsto pasirinkimo kriterijai 23
  • 1.2.7. Reklamos nešėjų pasirinkimo kriterijai 24
  • 1.2.8. Kriterijai, kuriais remiantis galima rinktis universitetus Jungtinėje Karalystėje 25
  • 1.3. Apklausos klasifikacija pagal apklausos pobūdį 27
  • 1.3.1.Anketos skalės 30
  • 2. PRAKTINĖ DALIS 32
  • 2.1. Tyrimo metodika 32
  • 2.2 Tyrimo rezultatai ir jų analizė 34
  • IŠVADOS 50
  • Literatūros sąrašas 52
  • Priedai 53

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
57 psl., (12006 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 57 psl., (12006 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt