Referatai

Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą

9.2   (2 atsiliepimai)
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 1 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 2 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 3 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 4 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 5 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 6 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 7 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 8 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 9 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 10 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 11 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 12 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 13 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 14 puslapis
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šiuolaikiniai miestai įgyja vis didesnę galią, rūpintis savo gyventojų gerove, taip pat ir atsakomybę užtikrinti kokybišką įvairių vietinių paslaugų teikimą. Tam, kad būtų galima įgyvendinti norimus pokyčius ir padėti miesto bendruomenei naudojami įvairiausi būdai ir strategijos, pavyzdžiui, bendradarbiavimas tarp sektorių, įvairių strateginių programų kūrimas, ryšių su visuomene kampanijų steigimas ir pan. Šiame darbe kalbama būtent apie didžiuosius prekybos centrus ir jų keliamą grėsmę smulkiesiems verslininkams miestų centruose, tai pat apie būdus, kuriais kovojama su didžiaisiais prekybos centrais.
Miesto rinkodaros terminas dar gana mažai žinomas Rytų Europos mokslinėje ir socialinėje aplinkoje. Miesto rinkodarai nėra skiriamas pakankamas dėmesys, tuo būdu ribojamos regiono miestų galimybės aktyviai stiprinti konkurencingumą. Tačiau pastaraisiais metais ir Lietuvoje ima ryškėti pirmosios miestų pastangos skatinti miesto plėtrą, pasirenkant rinkodaros metodus. Vienos pirmųjų miesto rinkodaros metodus ėmė taikyti Vilniaus, Alytaus, Klaipėdos ir Panevėžio savivaldybės.
• trumpai apžvelgti Vilniaus ir Alytaus miestų pastangas didinti miesto plėtrą, pasirenkant rinkodaros metodus.
Šio darbo metodas − Warnaby G. ir Medway D. mokslinės literatūros straipsnio ,,Vietos rinkodara − konkurencinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą” (The role of place marketing as a competitive response by town centres to out-of-town retail developments) analizė.
1. Miesto rinkodaros samprata
Nuo 1997-ųjų metų Jungtinėje Karalystėje labai padidėjo miesto rinkodara ir propagavimas tam, kad atsirastų naujų įsidarbinimo galimybių tose vietose, kuriose blogėja ekonominė padėtis, stiprėja regioninė konkurencija, taip pat dėl vietos valdžios perorganizavimo 1974 metais, kuris paskatino ryšių su visuomene ir pramonės plėtros atstovus imtis miestų reklamavimo. 1990 metų viduryje net 90% visų vietinių valdžios įstaigų įsitraukė į miestų reklamavimo veiklą (vertimas Warnaby G. ir Medway D.).
Mokslinėje literatūroje bendrinė miesto rinkodaros samprata aiškinama įvairiai. Miesto rinkodara vadinama sisteminių veiksmų visuma, skirta optimizuoti miesto produktų ir potencialių jų vartotojų paklausos šiems produktams santykį taip, kad produktų vartojimas išaugtų; procesu, kurio siekis − pasiūlos-paklausos balansas ir miesto produktų (paslaugų) vartotojų poreikių tenkinimas, orientuojantis į tikslines...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 3693 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas.3
  • 1. Miesto rinkodaros samprata 4
  • 1.1 Miesto mažmeninės prekybos rinkodara.5
  • 2. Ryšių su visuomene kampanijos7
  • 2.1 Sėkmės vertinimas..9
  • 3. Vilniaus ir Alytaus miesto plėtra ir rinkodara..11
  • Išvados14
  • Naudota literatūra.15

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (3693 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (3693 ž.)
  • Word failas 124 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt