Šiuolaikiniai miestai įgyja vis didesnę galią, rūpintis savo gyventojų gerove, taip pat ir atsakomybę užtikrinti kokybišką įvairių vietinių paslaugų teikimą. Tam, kad būtų galima įgyvendinti norimus pokyčius ir padėti miesto bendruomenei naudojami įvairiausi būdai ir strategijos, pavyzdžiui, bendradarbiavimas tarp sektorių, įvairių strateginių programų kūrimas, ryšių su visuomene kampanijų steigimas ir pan. Šiame darbe kalbama būtent apie didžiuosius prekybos centrus ir jų keliamą grėsmę smulkiesiems verslininkams miestų centruose, tai pat apie būdus, kuriais kovojama su didžiaisiais prekybos centrais.
Miesto rinkodaros terminas dar gana mažai žinomas Rytų Europos mokslinėje ir socialinėje aplinkoje. Miesto rinkodarai nėra skiriamas pakankamas dėmesys, tuo būdu ribojamos regiono miestų galimybės aktyviai stiprinti konkurencingumą. Tačiau pastaraisiais metais ir Lietuvoje ima ryškėti pirmosios miestų pastangos skatinti miesto plėtrą, pasirenkant rinkodaros metodus. Vienos pirmųjų miesto rinkodaros metodus ėmė taikyti Vilniaus, Alytaus, Klaipėdos ir Panevėžio savivaldybės.
• trumpai apžvelgti Vilniaus ir Alytaus miestų pastangas didinti miesto plėtrą, pasirenkant rinkodaros metodus.
Šio darbo metodas − Warnaby G. ir Medway D. mokslinės literatūros straipsnio ,,Vietos rinkodara − konkurencinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrą” (The role of place marketing as a competitive response by town centres to out-of-town retail developments) analizė.
1. Miesto rinkodaros samprata
Nuo 1997-ųjų metų Jungtinėje Karalystėje labai padidėjo miesto rinkodara ir propagavimas tam, kad atsirastų naujų įsidarbinimo galimybių tose vietose, kuriose blogėja ekonominė padėtis, stiprėja regioninė konkurencija, taip pat dėl vietos valdžios perorganizavimo 1974 metais, kuris paskatino ryšių su visuomene ir pramonės plėtros atstovus imtis miestų reklamavimo. 1990 metų viduryje net 90% visų vietinių valdžios įstaigų įsitraukė į miestų reklamavimo veiklą (vertimas Warnaby G. ir Medway D.).
Mokslinėje literatūroje bendrinė miesto rinkodaros samprata aiškinama įvairiai. Miesto rinkodara vadinama sisteminių veiksmų visuma, skirta optimizuoti miesto produktų ir potencialių jų vartotojų paklausos šiems produktams santykį taip, kad produktų vartojimas išaugtų; procesu, kurio siekis − pasiūlos-paklausos balansas ir miesto produktų (paslaugų) vartotojų poreikių tenkinimas, orientuojantis į tikslines...
Šį darbą sudaro 3693 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!